Klacht: Keratine Haarbehandeling via Groupon

op 05 juli 2012 over Zina Rosa Hairfashion in de categorie Kappers

Ik wilde geen klacht achterlaten en het maar gewoon laten, maar nu ik zag dat je via Groupon wederom een Keratine Haarbehandeling kunt bestellen bij Zina Rosa in Osdorp, wil ik toch aanraden: Doe het niet!
Mijn haar is nog even pluizig als ervoor, ik zie werkelijk totaal geen verschil. Maar heb wel 100 euro hiermee weggegooid plus de 4u die ik heb doorgebracht in de salon. Niet omdat ze zo lang met me bezig was, maar vanwege de 15-20 andere klanten die tussendoor geholpen werden. De keratine behandeling is niet goed uitgevoerd, waardoor het resultaat uitblijft. Je moet het strengetje voor strengetje doen, maar kapster Samantha deed het heel snel over m’n hele haar en kamde het uit. Dat was het en vervolgens zat ik daar uren. Toen ik er wat van zei, vertelde ze me dat ze dit al honderden keren had gedaan en het resultaat hetzelfde was. Totaal niet dus. Ik vind het zonde van mijn geld, tijd en ben erg teleurgesteld! Hierom wil ik andere behoeden voor het makkelijke geld verdienen wat zij doen terwijl de behandeling niet goed wordt uitgevoerd.

Geld terug zodat ik ergens anders een juist uitgevoerde behandeling kan krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door KimVG