Klacht: Kapsters zijn lui en ongeinteresseerd

op 23 juli 2012 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik kom regelmatig bij Brainwash Delft, dus ik kan een boek schrijven over de rare dingen die ik er zie.
Onder het mom van “werkoverleg” gaan de kapsters uitgebreid pauze houden, buiten staan roken of houden ze gewoon even een kletspraatje. Het kan dan voorkomen dat er geen wachtenden voor je zijn en dat er wel kapsters beschikbaar zijn, maar dat er dan toevallig net een “werkoverleg” bezig is. Kijk, dat je hier soms moet wachten weet je van tevoren, maar dat je dan ook nog eens voor niks moet gaan zitten wachten, dat gaat er bij mij niet helemaal in.
Verder ben ik nu al 2 keer bijna weggestuurd met ongekamd haar. Op mijn vraag of ze het niet even kunnen uitkammen krijg ik een verbaasde blik, alsof dat iets is wat doorgaans niet bij een knipbeurt hoor.
Verder interesseert het de meeste kapsters daar geen drol hoe je na afloop van de knipbeurt naar buiten gaat. Ze hebben ook totaal geen verstand van krulhaar, ook al zeggen ze zelf van wel. Mijn haar met brute kracht uitkammen, op de heetste stand f├Âhnen, droogboenen.. ze doen het allemaal. Bovendien is mijn haar gigantisch verknipt.
Eigenlijk zijn het geen kapsters die hier werken. Ik zou er ook eigenlijk niet meer naartoe moeten gaan, maar 15 euro voor een kleurspoeling geeft iedere keer weer de doorslag. Dan neem ik al die ergernissen en irritaties maar op de koop toe ­čÖé

De kapsters zouden wat meer kunnen doen alsof ze het leuk vinden om je haar te knippen. En wat meer eenlijnigheid zou ook wel fijn zijn: ze zeggen allemaal wat anders.

Alle klachten die gemeld zijn door maria77