Klacht: Kapster doet maar wat, ondanks duidelijke afspraak over gewenste lengte

op 22 september 2017 over Kapsalon Mate in de categorie Kappers

Afspraak gemaakt met Mate Kapsalon in Doorn en dag tevoren foto geappt om te tonen hoe ik het wilde hebben, want in woorden uitleggen hoe je het wilt is soms lastig. \”Wat goed dat je zo duidelijk aangeeft wat je wilt!\”, appte ze terug. Aan het begin van de afspraak nog gesproken over de foto, ze hadden \’m met z\’n allen bestudeerd en vonden het een geweldig kapsel voor mij. Ook de lengte werd nog eens in woorden herhaald: \”tot op de schouders\”.
Toen het klaar was, schrok ik: in plaats van op de schouder was het 10 cm korter! Ik zei nog: \”Maar dat is toch veel te kort!?\”\”Nee joh, moet je thuis even nat maken, dan valt het precies goed\”. Ik was in shock en te verbouwereerd om betaling van 102 euro voor deze wanprestatie te weigeren.
Thuisgekomen gelijk nat gemaakt, maar daar werd het natuurlijk niet beter door. Nu zit ik 8 maanden (haar groeit, zeker in de winter, niet meer dan 1,5 cm per maand) met een tuttig kort kapsel, iets wat ik absoluut niet wilde en wil. En het is niet een klein beetje niet wat ik wil, maar heel erg niet wat ik wil.
Contact opgenomen, maar \”sorry\” kan er niet van af, want ze heeft volgens haar niets fout gedaan. Maar als dit niet verkeerd is, wat is er dan nog wel verkeerd? Foto: schouderlengte; ik: onderkant schedel. Hoe kan je überhaupt zo\’n fout maken?

Volledig geld terug = 102 euro

Alle klachten die gemeld zijn door tuttig