Klacht: Kapsalon Rieneke afrader!

op 07 juli 2012 over Kappers algemeen in de categorie Kappers

16.00 uur een afspraak bij KAPSALON RIENEKE in BANT.
Daar gezeten tot 19.00 uur!

Graag wou ik mijn haar laten knippen en blonde plukjes in mijn haar laten zetten voordat ik met vakantie ga.
Gevraagd aan de kapster Bianca of dit wel kon omdat ik de haarverf van goldwell elume in mijn haar heb.
Geen probleem zei de kapster het komt helemaal goed, ik heb wel eens eerder met elume gewerkt!

blonde plukjes waren de eerste keer niet goed gelukt ze waren niet mooi in het geheel in 1 kleur, vervolgens werd er nog een keer blondeerpoeder overheen gebracht en kon ik weer onder de kap.
Voordat ik het wist ging de kapster Bianca naar huis die mij geholpen heeft omdat haar werk tijd erop zat.
Ik werd daarna geholpen door de eigenaresse Rieneke.

De tijd zat erop en kapster Rieneke zei dat ze mijn haar ging wassen.
Eenmaal toen de blondeerpoeder eruit was en ik ging zitten in de stoel heeft de kapster iets van mijn voorste lok eraf geknipt en enkele knipjes aan de achterkant van mijn lengte eraf geknipt.
Daarna werd mijn haar gedroogd.
Ik schrok mij echt rot toen mijn haar eenmaal droog was.
Ik baalde zo!
De lokken in mijn haar hadden allerlei verschillende kleuren.
Wit,oranje en het was echt vlekkerig!

Ik was moe en was er klaar mee en ging met een rot gevoel de salon uit!
Hier heb ik dan € 75 voor betaald!

Thuis foto`s gemaakt van mijn haar.
De volgende dag de kapsalon opgebeld en eerlijk verteld dat ik niet tevreden ben en het echt niet mooi vind.
Gezegd dat ik naar een andere kapper ging om het opnieuw te laten kleuren, en gevraagd of ze mijn tegoed wilde komen met de kosten.
Er werd een duidelijke nee gezegt aan de telefoon en ik moest anders maar terug komen na de salon zodat ze opnieuw naar mijn haar konden kijken.
Dit wilde ik niet omdat ik ze al 2 kansen heb gegeven, en er geen vertrouwen meer in had.

Baal echt vreselijk!
Ik ben naar een andere kapper geweest en die begreep mij helemaal en het was erg duidelijk te zien dat KAPSALON RIENEKE NIET GOED HUN WERK HEBBEN GEDAAN!!
Er is ook niet goed geknipt.
Alles liep in hapjes aan de onderkant en viel in een punt.

Echt ik baal er zo van wat er met mijn haar is gebeurt!
Gelukkig heeft de andere kapper mij wel goed geholpen alleen moest ik er wel dubbel voor betalen!
Ik vind het echt schandalig van Kapsalon Rieneke dat ze niet mij serieus nam en mij tegoed wou komen met kosten.
Het enigste wat ik heb gekregen is een sorry.

Voor mij is deze salon echt een afrader!
Bij deze is Kapsalon Rieneke een klant kwijt geraakt, en zal ik zeker niet positief over deze salon praten!

Geen!!

Alle klachten die gemeld zijn door leendert2011