Klacht: kapotte koelkast

op 07 september 2015 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Bauknecht Koelkast nog geen 3 jaar oud koelt niet meer. Er is 2 keer een monteur geweest die het niet kan repareren en nu krijg ik een nieuwe maar moet wel 275 euro betalen. Ik heb 5 jaar garantie op het apparaat en wil niks bij betalen. Ik heb al naar de verkoper een brief gestuurd en die verwijst naar Whirlpool. Deze een aangetekende brief gestuurd en het antwoord is dat er op de koelkast een afschrijving is omdat deze bijna 3 jaar oud is en ik 275 euro moet betalen om een nieuwe koelkast te krijgen. Ik zit al meer dan 3 weken met een kapotte koelkast. Wat een slechte service.

Ik wil een gratis, nieuwe, deugdelijke koelkast, zonder te moeten bijbetalen, ik heb niet voor niets 5 jaar garantie. Aangezien je van een dergelijk apparaat mag verwachten dat hij langer meegaat dan de bijna 3 jaar dat hij gewerkt heeft vind ik dat Whirlpool alle kosten voor eigen rekening moet nemen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Steijaert