Klacht: kapotte kamerthermostaat

op 29 september 2017 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De thermostaat is stuk. Hij kan niet lager worden afgesteld dan 22.5 graden. Het is in mijn huiskamer vaak 23 graden en dat is te warm. Mijn warmte rekening wordt hierdoor hoger dan nodig.
Ik ben hier al een maand met Actys over bezig.Maar er gebeurt niets.

Gewenste Oplossing:

EEN NIEUWE KAMERTHERMOSTAAT.
Zodra ik een nieuwe kamerthermostaat heb, ben ik tevreden.
Ik zal echter ontevreden blijven over de manier waarop Actys op problemen van bewoners reageert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Visser,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw geduld in deze kwestie.
Graag informeren wij u ook via deze weg dat wij opdracht hebben gegeven aan de installateur om contact met u op te nemen om een afspraak te maken. Zij gaan de installatie bekijken en repareren.

Wij willen u nogmaals bedanken voor het feit dat u onze van deze feedback heeft voorzien, deze wordt zeer ter harte genomen!

Met vriendelijke groet,

Actys Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door warmteverspilling