Klacht: Kapot product

op 05 september 2018 over Circuitvanhout.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02-07-2018 heb ik mijn product ontvangen en deze kwam kapot uit de verpakking, kan gebeuren dus contact opgenomen met Texz.nl (oftewel Circuitvanhout.nl) en heb hen middels een mail (bellen kan dus gewoonweg niet, nergens een nummer te vinden) meerdere aangegeven dat het product stuk is maar krijg gewoonweg geen reactie, wat nu?!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg of als het product opnieuw heel wordt aangeleverd zoals besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Circuitvanhout.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Circuitvanhout.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aart023