Klacht: Kan verzorgingsproduct niet terugbrengen

op 15 augustus 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

MIjn dochter heeft vandaag een verzorgingsproduct gekocht van bijna 20 euro. Ze wist op dat moment niet dat ik al enkele producten voor haar had gekocht. ( Ze is student dus als ouder sponsor je dan af en toe) Bij thuiskomst is de meteen weer terug gegaan om het product terug te brengen, 20 euro is voor een student veel geld.
Helaas kon ze het niet retourneren. Als reden werd er gegeven dat het niet zichtbaar is of het product al gebruikt is of niet. Oke maar dit is volgens mij het probleem van brainwash en niet van de consument zij hebben een verpakking waarbij dit niet zichtbaar is (verzegeling oid) Andersom als ik iets koop kan ik ook niet zien of het al een keer is gebruikt. Hier moet ik ook maar vanuit gaan. Het is tegenwoordig normaal dat je iets terug kan brengen. Bovendien staat het niet duidelijk aangegeven dat het niet kan. Echt slecht.Mijn dochter en ik gaan op zoek naar een andere kapper

Het beleid veranderen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door curtain11