Klacht: Kan rekeningnummer niet doorgeven

op 20 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Belastingdienst zegt geen rekeningnummer van mij te hebben. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze het kwijt zijn geraakt, want vorig jaar hadden ze dat nog wel en ik heb het niet veranderd. Maar vooruit, ik ben bereid om moeite te doen en het nummer door te geven. Inloggen met DigiD lukt al dágen niet vanwege “een technisch probleem”. In de brief staat dat ik de Belastingtelefoon kan bellen, maar als ik na allerlei keuzemenu’s eindelijk de juiste heb, zegt de computerstem dat ik naar de site moet.
Hier word ik heel erg vervelend van, te meer omdat ik geld tegoed heb.

Ik zag dat ik niet de eerste ben met deze klacht en daarom heb ik het nog maar eens gemeld. Hopelijk doet iedereen dat met het zelfde probleem.

Makkelijker wordt het in ieder geval niet.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Site op orde brengen en/of telefonisch bereikbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ineke1957