Klacht: Kan niks aanklikken

op 03 april 2013 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Sinds Hotmail naar outlook is overgegaan kan ik niet meer mailtjes beantwoorden, mailtjes versturen nieuwe mail aanmaken etc.

Dat ik weer kan mailen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Beste,Om de problemen met de nieuwe interface van Outlook.com mogelijk te verhelpen kunt u de browser het beste even herstellen naar standaard instellingen. In de Internet Explorer werkt dat als volgt: - Open de browser en ga rechts boven naar het tandwieltje - Open internet opties en vervolgens tabblad geavanceerd - Kies hier opnieuw instellen - Sluit alle scherm en open IE opnieuw - Test vervolgens outlook.com opnieuw uit.Voor informatie over de overgang naar Outlook.com kunt u hier terecht: windows.microsoft.com/nl-nl/windows/outlook/auto-upgrade-outlook-faqVoor vragen en problemen met betrekking tot Outlook.com kunt u op het Outlook forum terecht: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/mailMVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door valerieceline