Klacht: kan niet stopzetten

op 28 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ben telefonisch benaderd, verstond er niets van. Heb niets toegezegd. Heb ook niets gekregen. Nu 39,95 gestorneerd (2x) en boete erbovenop van 2,95. Als ik niet binnen 14 dagen betaal 40 euro erbovenop. Kan niet stopzetten. Wil ook niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. Wat moet ik nu doen?

Als dit stopt en er geen geld meer wordt gevraagd en niet dreigen met nog meer boetes.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 17:54 geantwoord

deze incasso was van Kortingcenter. Moest op rekening van Stichting Derden. Kortingcenter heeft nog steeds niets stopgezet of gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid1959@hotmail.com