Klacht: Kan niet opzeggen, website laad niet en krijg geen mail. Wel geld afgeschreven!

op 04 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Beste,

Afgelopen maand ben ik benaderd door europelottery, met de vraag of ik mee wil spelen met 99% winkans. Dit klonk op dat moment erg goed, dus ben ik er op in gegaan. Ik heb daarna geen bevestiging gekregen, en kon de website niet openen (de hoofdpagina laad wel, maar het opzegformulier niet). Het telefoon nummer dat ik kon vinden was niet in gebruik, en ik heb nergens iets kunnen vinden of ik loten gekregen heb. Wel is er 49 euro afgeschreven, wat mij dus laat geloven dat het toch oplichterij is.

Wanneer mijn geld terug overgemaakt wordt en mijn account (als deze al bestaat) opgeheven wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door OKerstens