Klacht: kan niet inloggen met Digid

op 27 november 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is steeds een storing melding bij het inloggen bij; mijnabp.nl
had het het inloggen een paar maanden eerder ook al geprobeerd met hetzelfde resultaat. Nu heb ik de gegevens echt nodig dus erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik toegang krijg tot mijn gegevens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 28 november 2016 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Adriani,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je geen gebruik kunt maken van MijnABP. Helaas kan ik dit probleem niet oplossen. MijnABP is namelijk een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer, zoals u. Het kan dat hierdoor geen juiste berekening wordt gemaakt. En dat willen wij niet. Wij willen u wel een juiste berekening tonen.

Als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door rixtsmits