Klacht: kan niet inloggen

op 20 maart 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

1 jaar geleden - Beste meneer of mevrouw Hopman, Helaas heb ik niet genoeg gegevens om na te kijken of er een persoonlijk probleem is met MijnABP. Wel kan ik aangeven dat we te maken hebben gehad met een tijdelijke storing. Mocht je nog steerd niet kunnen inloggen dan ontvang ik graag je klantnummer of postcode & huisnummer. Dan kijk ik voor je na wat er aan de hand is. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door klageraar