Klacht: Kan moeilijk in contact komen???? Laat mij niet lachen!! Schandalig zijn jullie!

op 05 juli 2012 over Internettelefoongids.nl in de categorie Online Gidsen

Ja hoor, de telefoon gaat. Ik zit in bespreking en mijn mede vennoot vraagt vriendelijk of er terug kan worden gebeld omdat ik met een klant in gesprek zit. Geen probleem wordt er gezegd. Nu krijg ik een oplossing met: Wederom geprobeerd mevrouw Voorthuijsen te bereiken. Ik kan moeilijk in contact komen. Ik probeer het later nog een keer. Wat een lachertje. Kan moeilijk in contact komen hahahaha!!!

Dit is de 1ste keer dat jullie mij proberen te bellen na al mijn klachten en te horen krijgen dat ik in gesprek ben met een klant. Bel nog maar even en dan praten we verder. Wel raar dat jullie nu ineens proberen contact te leggen… Zou het wellicht komen omdat wij de rechtsbijstand hebben ingeschakeld????

contract vernietigen en factuur crediteren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Internettelefoongids.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Internettelefoongids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Internettelefoongids.nl

Heeft op 05 juli 2012 om 11:24 geantwoord

Ik heb contact gehad met mevrouw, Voorthuijsen. Wederom een oplossing aangeboden, maar mevrouw gaat hier niet op in.

Alle klachten die gemeld zijn door NancyVoorthuijsen