Klacht: kalknagel genees middel

op 19 december 2012 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

6 jaren geleden - Normaliter kan u uw pakketje binnen 1 a 3 werkdagen verwachten in uw brievenbus. Wanneer u vrijdag, zaterdag of zondag uw bestelling heeft geplaatst dan kunt u uw pakketje de dinsdag daarop verwachten. Wij versturen met de PostNL® binnen Nederland en België. PostNL® biedt jammer genoeg geen garantie; levering uiterlijk 5 werkdagen. U hoeft niet aanwezig of thuis te zijn voor ontvangst van uw briefpakketje omdat het pakketje door de gleuf van uw brievenbus past. Indien u na maximaal na 5 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen dan verzoeken wij om een bericht te versturen via het Contactformulier op onze eigen website en niet via deze site. Onze excuses dat u uw pakketje nog niet of onjuist heeft ontvangen. Het is altijd mogelijk dat pakketjes vertraging oplopen bij de post, verloren of beschadigd geraken tijdens verzending of dat er een productiefout is opgetreden.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 21 december 2012 om 05:00 geantwoord

Heden bericht van zeer gewaardeerde klant ontvangen:
Klant: 'Op 17-12-2012 heb ik een bank betaling gedaan voor Tinea.Op19-Dec heb ik ten onrechte een klacht gemaild over het nog niet ontvangen product. Er was mogelijk wat vertraging vanwege de Kerst drukte.Vandaag 20 Dec het pruduct keurig verzorgd ontvangen. Hartelijk dank. Ga zo door H.Gr Ton Balster'.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Onvax.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door belletje