Klacht: Kaartjesscanner deed het niet

op 17 mei 2016 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Gisteravond waren wij een van de eerste die door ingang À naar binnen konden, mijn broer en ik waren erdoor maar de ticket van mijn moeder werd niet gepakt door de scanner ( zoals vele honderden anderen wat later bleek) Nu kan zoiets gebeuren maar mijn moeder is slecht ter been, loopt met een kruk en heeft een ,duidelijk zichtbaar, aangepaste bril voor evenementen maar ziet weinig diepte. Toch werd zij eerst naar de zijkant gestuurd, daarna moest zij naar de kassa gaan om haar kaartje te laten vervangen om pas na een uur weer terug te komen strompelen door de mensenmassa. Dus voordat het concert begon was zij al kapot en had veel pijn. Ik vind het te gek voor woorden dat een persoon met duidelijk zichtbare beperkingen zo behandeld word! Dit MOET toch anders kunnen? Ik had met haar kunnen ruilen zodat ik het kaartje kon omruilen en zij alvast haar zitplek had kunnen opzoeken zodat ze ook van het concert had kunnen genieten ipv uitrusten en door de pijn heen bijten.

Mijn moeder gaf aan het leuk te vinden om eens een wedstrijd van Ajax te bekijken vanaf de tribune, misschien is dat te regelen als tegemoet koming.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sari_matt