Klacht: Kaartjes voor het Tikibad kopen, maar er niet inmogen..

op 25 september 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Een paar weken geleden hebben wij tickets gekocht voor het Tikibad in Duinrell. De tickets hebben wij gekocht via www.duinrell.nl voor de datum 23 Augustus 2017.

De tickets die wij hadden gekocht, waren ‘avond’ tickets, er waren dus van 4 tot 10 geldig.

Ons plan was (Mijn vriend, 2 vrienden van ons en ikzelf), om op 23 augustus om 6 uur bij het Tikibad aanwezig te zijn en dan van 6 tot 10 gaan zwemmen, omdat dit ticket 4 uur geldig is. Ik kom zelf uit Purmerend, maar mijn vriend woont in Heiloo. en we zijn vanuit Heiloo vertrokken naar Wassenaar (Duinrell). Deze rit duur 1.05 uur, waar wij nog extra 35 minuten file bij hebben gehad.

Toen dat wij aankwamen werden onze tickets gewoon gescand en mochten we het lange pad naar het tikibad volgen. Eenmaal bij het Tikibad, zagen we dat er een gigantische grote rij was, met allemaal wachtende families. Er stonden 2 mannen voor de deur, waar ook nog een bord voor stond.

Van mijn oude collega had ik al gehoord, het is meestal zo druk dat je niet eens meer het tikibad in mag. Ik was hier dus al bang voor..

We zijn in de rij gaan staan, en ik ben naar voor gelopen om erachter te komen wat dit was. Het bleek dus dat het Tikibad te vol zat, en dat niemand er meer in mocht. Het bad zou weer om 7 uur open zijn, het was net 6 uur geworden.

Hierna kregen wij een volder in onze handen gedrukt, dat als je geen zin had om te wachten, je ergens kon gaan eten of leuk op de trampolines kon gaan springen.

Ik vroeg aan de man die de deur bewaakte, hoelang dit nou echt zou gaan duren en of iedereen er dan zeker wel in mocht. Ik kreeg als antwoord dat ze gaan kijken hoeveel mensen eruit gaan, er mensen in mogen. Ook dat ze dan de rij door de helft splitsen, en de ene helft er wel in mag en de andere helft niet.

Dit schoot mij het verkeerde keelgat in, want wij stonden helemaal achteraan. Ik was niet van plan om een uur te wachten (1 uur zwemtijd verspillen) en dan ook nog voor 99% niet het Tikibad in mogen. Ik wilde mijn geld terug of een ticket voor een andere datum.

We zijn gelijk richting de receptie gelopen om daar ons geld terug te vragen/ticket voor een andere dag. Hier kregen we al gelijk te horen dat ze niks voor ons konden doen en ook geen geld terug konden geven. Dit kwam weer rauw op ons dak, zeker na 1,5 uur in de auto te hebben gezeten.

Toen hebben we een telefoonnummer gekregen die we hiervoor konden bellen, maar dit bleek van de beveiliging te zijn. Die mannen hebben ons naar de receptie aan de voorkant van Duinrell gebracht, en daar hebben we weer ons verhaal mogen doen.

Ook hier kregen we bot te horen dat ze niks kon doen omdat wij via ‘internet’ hadden geboekt (Via duinrell haar eigen website) en kregen een E-mail in onze handen geschoven. Hier moesten we maar naartoe mailen, maar of je geholpen werd wist ze niet.

Wij waren niet als enige boze klanten hier aanwezig, want achter mij stond een grote familie van 6 personen die uit Arnhem kwamen, met hetzelfde verhaal. Daarachter stond ook een rij met boze mensen die hetzelfde probleem hadden.

Ik wilde hierna ook graag een handtekening van de medewerker op onze tickets, dat wij echt niet naar binnen zijn geweest en dat wij dit gesprek hadden gevoerd, maar dat ‘mocht’ ze niet doen. Hierop wilde ik dan wel graag een telefoonnummer van hogerop, maar dat mocht ook niet. Ook mocht ze ons geen ticket geven voor een andere dag.

Ik ben heel erg boos hierover, omdat wij geen gebruik hebben kunnen maken van onze tickets, 1.35 uur heen hebben gereden voor niks, dat wij hiervoor wel moesten tanken wat ook geen grapje is, dat wij geen geld terug hebben gehad, wij toch wel met zn 4e € 70 hebben betaald en dat wij geen andere tickets hebben gekregen. Echt zo klant onvriendelijk.

Ik kom een keer op mijn vrije dag/avond om gezellig naar het Tikibad te gaan. Het kan gebeuren dat het onverwachts druk is, maar stuur dan op voorhand een E-mail met erin dat het druk kan worden dus dat klanten hier rekening mee moeten houden, en natuurlijk de manier waarop dit klantonvriendelijk word ‘opgelost’ door Duinrell.

Ik heb een e-mail naar info@duinrell.nl en sales@duinrell.nl gestuurd omdat dit de enige manier was om mijn klacht aan te geven, maar na 4 dagen heb ik geen antwoord gekregen dat mijn klacht in behandeling is genomen. Hoe boos kan je iemand krijgen.

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn 2x €17,50 terug heb.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kikitol