Klacht: kaartje van de toppers

op 20 juni 2016 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Hallo. Ik ben de zus van dhr J Warrink. Mijn verstandelijk beperkte broer is op zaterdag 14 mei naar de arena gegaan voor het optreden van de toppers. De kaarten (op 14 dec 2015) gekocht bij ticket Nederland waren erg duur en 100% legaal. Bij de ingang gekomen word de vriend van mijn broer geweigerd terwijl mijn broer al binnen is !!!!!!(samen de kaarten gekocht). Ze zouden vals zijn , waarop mijn broer zei KAN T NIET ZO ZIJN DAT DIE MENSEN DIE OP MIJN PLAATS ZITTEN ,VALSE KAARTEN HEBBEN. Hij werd heel grof behandeld met woorden als ROT OP GEK en JE KOMT ER NIET IN GEK (dit terwijl mijn broer inmiddels de leiding waar hij woont aan de lijn heeft) De leiding heeft erop aan gedrongen dat uw beveiliger/kaartscanner mevrouw een briefje met daarop de uitleg waarom de kaarten vals zouden zijn op zou schrijven. Dit heeft ze echter niet gedaan . Ik ben inmiddels al 3 weken met Ticket Nederland aan het bellen en mailen en die blijven erbij dat de kaarten 100% echt zijn . Ik wil graag duidelijk weten waarom de vriend van mijn broer werd geweigerd , en wat voor oplossing jullie hebben? Ik ben heel erg teleur gesteld en verdrietig dat in deze maatschappij zo met mensen word omgegaan. Mvg. Ria van der Wens. 06 41781132.

Als de kaarten zijn terug betaald of nieuwe kaarten voor de toppers en een excuus aan mijn broer

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door riavanderwens