Klacht: Kaarten niet besteld

op 22 december 2017 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Mijn kerstkaarten moesten besteld worden op 21 december. Vandaag 22 december zijn ze nog steeds niet aangekomen. De geadresseerden in Nederland kregen mijn kaart wel op tijd. Met het weekend en Kerstdag voor de deur kunnen de kaarten ten vroegste aankomen op 26 december, veel te laat dus!

Dit is niet meer goed te maken, maar ik hoop dat Hallmark in de toekomst rekening houdt met drukke periodes en de Belgische post

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Hallmark

9 maanden geleden - Beste Chris, Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik begrijp je teleurstelling. We kijken jouw bestelling graag na en willen Bpost hierover inlichten. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons het HM-ordernummer door te geven? Ik kijk uit naar je reactie. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Nathasja Hallmark Nederland

Reactie van de melder van de klacht Chris Christijn

9 maanden geleden - Beste Nathasja, Bedankt voor je reactie. Het betreft HM824789226824 Gisteren 26/12 zijn de kaarten in Wilrijk en een deel van Deurne aangekomen. In onze straat: Jan de Cordesstraat, 2100 Deurne nog steeds niet! Dat is dus al 6 dagen te laat. Besteldatum was 21 december. Ik ben dus heel erg teleurgesteld! Met vriendelijke groet, Chris Christijn

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Christijn