Klacht: Kaart verlopen, mail kwijt (door NSC!) en € 75 weg!

eesger op 11 december 2019 over Nederlandse Sauna Cadeaubon in de categorie Beauty & Wellness

In het kort:
– een ‘Nederlandse Sauna Cadeaubon’ is 365 dagen geldig: PUNT
– verlengen kan alleen via een omslachtige methode die bijna € 10 kost, gaat er iets mis: GELD WEG
– dit heet de coulance regeling..

Het verhaal:
Een tijd geleden van mijn schoonmoeder een Sauna cadeaubon gekregen. Twee weken vóór m’n volgende verjaardag (eindelijk) naar de sauna geweest.. wat bleek, verlopen.. blijkt de kaart net een paar dagen verlopen.. daar sta je dan.. Natuurlijk zijn we wel gegaan, maar een valse start kun je het noemen..

Daarna kom je er achter dat een ‘Nederlandse Sauna Cadeaubon’ één jaar geldig is vanaf moment van aanschaf, geen weekje meer, geen mogelijkheid om ter plekke het e.a. op te lossen.. dan kom je er achter dat er een coulance regeling is. Die kost bijna € 10, maar dan kun je weer gebruik maken van de kaart..

Iets gefrustreerd het verzoek gedaan.. niets meer gehoord, dus in de veronderstelling dat het allemaal in orde is.. Recentelijk weer geweest.. en jawel.. kaart NIET GELDIG!

Wat blijkt nu, ‘Nederlandse Sauna Cadeaubon’ heeft mijn reactie weg geknoeid zodat ze nu doodleuk zeggen: Helaas moeten wij u meedelen dat uw aanvraag tot coulance is komen te verlopen.

Zo. Klaar. Dus. Blijkbaar..

Sorry schoonmoeder.. dank voor de bon, maar we hebben ons laten oplichten.

geld terug of verlengverzoek alsnog goedkeuren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eesger