Klacht: Kaart plus fles wijn

op 08 april 2020 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 maart besteld en de desbetreffende heeft tot op heden niets ontvangen terwijl het nu al 8 april is.

Gewenste Oplossing:

Als het bestelde eindelijk wordt afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Hallmark

7 maanden geleden - Beste Diana,Hartelijk bedankt voor je bericht.Wij hebben je een e-mail toegestuurd. Uiteraard sturen we de bestelling kosteloos opnieuw voor je op.Mocht je nog vragen hebben dan staan we graag voor je klaar.Met vriendelijke groet,Hallmark Nederland

Reactie van de melder van de klacht ND Hendriks

7 maanden geleden - Bedankt voor jullie reactie, hopelijk krijgt de ontvanger nu eindelijk haar kaartje wijntje.Groeten Diana.

Alle klachten die gemeld zijn door ND Hendriks