Klacht: kaart over datum

op 06 februari 2018 over Nederlandse Sauna Cadeaubon in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb een saunabon gekregen en de vervaldatum was 01-10-2017. Ik vond de bon half januari terug en wilde graag coulance aanvragen. Keurig gemaild en bericht gekregen dat mijn verzoek binnen 3 a 4 werkdagen behandeld zou worden. Echter 2 weken nadien nog steeds geen reactie! Erg jammer. Bovendien is het toch van de zotte dat een kaart kan verlopen. Soms ben je niet in de gelegenheid iets te besteden en ik vind verloop echt kort door de bocht!
Ik had dus 3 weken eerder om coulance moeten vragen? Waarom a) geen reactie en b) niet ten alle tijde coulance . Iedereen is hiervoor bereid een klein bedrag te betalen. Wat wordt de Nederlandse sauna bon er nu minder van. Het geld is toch al geincasseerd??

Als ik a) reactie krijg en B) mijn bon gewoon een nieuwe geldigheid krijgt!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke Nieman