Klacht: Kaart nu alweer ongeldig!

Het druist heel erg tegen mijn normen en waarden in dat een bedrijf bonnen/kaarten op de markt brengt die direct geld opleveren, maar waar geen dienst tegen over hoeft te staan. Behalve dan dat er energie wordt gestoken in het succesvol maken van een verdienmodel dat is gebaseerd op het feit dat de tijd altijd sneller gaat dan we denken, en het feit dat we niet kunnen controleren op de kaart zelf tot wanneer deze geldig is. Zelfs als je de code invoert op de website dan is de datum van de kaart niet te vinden, op de website staat alleen dat hij nog geldig is of dat hij is verlopen. Mooi pech voor jou en lekker voor ons zouden ze er nog bij kunnen vermelden. Ik hou hier niet van, dit heet bedriegen en bewust informatie weghouden.

Heel graag wil ik compensatie voor de kaart die ik heb ontvangen.

Ik eis met klem dat deze kaarten voortaan 5 jaar geldig zijn en dat het altijd mogelijk is om op de website te zien wanneer de deadline precies is als dit niet op de kaart zelf kan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zuchtendopzieknaargebruikersnaam