Klacht: kaart geblokeerd

op 17 december 2017 over American Express in de categorie Creditcards

Ik heb nu sinds 5 maanden een american express flying blue silver kaart.

En tot nu toe is het een grote ellende. Tot nu toe heb ik nog geen 1 maand de kaart gewoon kunnen gebruiken, elke keer zijn er problemen en moet ik bellen om het optelossen.

ik denk al met al dat ik in deze 5 maanden meer als 3 uur aan de telefoon heb gehangen om elke keer mijn probleem opgelost te krijgen .

ik moet elke keer bellen ,of ik de kaar aub mag gebruiken. De kaart is heel vaak geblokkeerd. Als ik dan bel dan is het elke keer excuses u limiet is minder geworden dat had niet mogen gebeuren u betaald altijd alles netjes etc. 5 min later het zelfde probleem kan kaart nog steeds niet gebruiken. Weer bellen, weer zelfde verhaal en excuses.

Dit is me nu al zovaak gebeurd dat zelfs de eigenaar van hertz autoverhuur bedrijf dit nu al standaard als grapje gebruikt , je kaart werkt toch wel he ! Het is echt te triest voor woorden !

Nu is me kaart opnieuw geblokkeerd , maar nu is het weer een andere sector die daar overgaat ene mevrouw Fakhta Ndayisaba Credit review Specialist . en nu moest ik 3 maanden van me bank afschriften opsturen ! om te kijken of ik geen risico ben !! WAANZINNIG !! ik heb de kaart aangevraagd met de cijfers van mijn eigen bedrijf van vorig jaar . mijn bedrijf is dit jaar verdubbeld met de cijfers ! ik betaal de rekening van de kaart altijd keuring netjes op tijd ! dus hoe zo ben ik een risico ?? Als ik niet op tijd betaal, of wat dan voor problemen ook dan begrijp ik het. Maar in dit geval begrijp ik er echt niks van ! en de vragen die mij allemaal gesteld worden niet normaal , lijkt wel een politie verhoor ! Net of ik iets ergs gedaan heb !

En wat ook een verschrikking is, is dat als je belt en je zegt dat je kaart geblokkeerd is dat je dan door verbonden word, 16:50 er vervolgens niemand opneemt en dan doodleuk gezegd word, die afdeling is al naar huis, of ik om 09:00 de volgende dag wil terug bellen.
09:00 bel ik terug , nee de afdeling is nog niet aanwezig ik word terug gebeld om 12:20 ! en elke keer als je informatie vraagt aan de telefoon kan niemand die je geven. En als dan de desbetreffende afdeling je terug belt word je behandeld als een crimineel , met 100 vragen ! ook de desintresse van de medewerkers van de financiele afdeling is echt triest.
De enige die vriendelijk zijn , zijn de mensen van de klanten service .

Ik zou op donderdag 14-12-2017 een business ticket bij alitalia kopen om op tijd bij mijn dochter haar verjaardag te zijn . Er waren nog 2 stoelen beschikbaar ! vervolgens zegen de medewerkers vam american express dat ik maar even geduld moet hebben en dat 1 dag wachten geen kwaad kan ! de volgende dag waren de laatste 2 stoelen verkocht en ik zit met de gebakken peren ! nu heb ik dus via een omweg een heel duur ticket moeten kopen om op tijd bij me dochter te zijn ! dat geduld waar de medewerker het over had heeft mij bijna het dubbele gekost ! bij alitalia was de ticket 1600 euro en bij british airways 2950 euro ! BELEEF ONVERGETELIJKE MOMENTEN MET DE FLYING BLUE –AMERICAN EXPRESS KAART !! dat kan je wel zegen als je ziet wat voor ellende ik allemaal heb gehad! En nu is het 17-12-2017 als ik deze brief schrijf en nog niks is opgelost , pas op maandag heeft Fakhta Ndayisaba Credit review Specialist pas weer tijd om me bankrekeningen te bekijken !

Ik ben blij dat al deze problemen zich in Nederland hebben voor gedaan, ik ben heel vaak in het buitenland ik moet er niet aan denken als je vanuit daar moet bellen en heel lang aan de telefoon moet hangen dat zou een godsvermogen kosten ! en het elke keer voor schut staan als je kaart weer eens niet werkt !

Ik hoop dat dit probleem opgelost gaat worden en dat er nu eens iemand serius naar gaat kijken . want ik zeg u heel eerlijk, ik heb de kaart genomen omdat ik dan punten kan sparen voor me klm account en omdat de kaart makkelijk te gebruiken is bij Hertz autoverhuur (als de kaart normaal werkt ) maar als ik deze opties niet had gehad , had ik de kaart allang al opgezegd.

Een kaart moet je gewoon kunnen gebruiken zonder elke keer maar weer de angst te hebben of je kaart weer niet geblokkeerd is ! Ik heb verschillende credit kaarten, maar deze kaart is verreweg de meest verschrikkelijke kaart die ik ooit gezien heb.

Als me kaart gedeblokeerd word en ik hem normaal kan gebruiken !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schem79