Klacht: Jurist (Dhr. Koole) komt niet op voor mijn belangen.

op 04 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Dhr.Koole heeft mij al verschillende keren teleurgesteld in zijn vertegenwoordiging voor mij naar mijn werkgever toe. Al verschillende keren heeft hij mij geadviseerd om een document te ondertekenen, terwijl hij weet dat de situatie niet goed is. In plaats van hier tegen in verweer te gaan, zoals het in dit soort gevallen hoort, zegt hij dat ik het maar vooral moet tekenen voor gezien om maar geen problemen te krijgen. Hij zit zelf bij de gesprekken en weet dus ook hoe de situatie in elkaar zit en wat er is afgesproken, en toch gaat hij mee in de belachelijke eisen van mijn werkgever. Het is alsof hij bang voor ze is. Vraagt mij op paper te zetten hoe ik erover denk, om dan met knippen en plakken, overigens erg onprofessioneel, het precies zo met alle kleur verschillen etc door te sturen naar mijn werkgever. Volgens mij kom je dan niet erg geloofwaardig over. En ook voor de FNV is dat geen mooi visitekaartje en staat de FNV voor paal.

Bij deze wil ik dus een andere jurist, die mij op de goede manier kan vertegenwoordigen en ook in staat is om een goede en duidelijke brief te schrijven.
In het verleden heeft mw. Sellami mij vertegenwoordigt wat erg goed beviel. Zij zat er boven op en hield zowel mij als mijn werkgever in de gaten. Dit werkte perfect! Tot op dag van vandaag vindt ik het erg jammer dat zij mij niet meer in haar portfolie heeft. Dat zou n.l heel veel tijd en energie schelen, omdat zij mijn hele proces kent.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 06 juni 2016 om 09:58 geantwoord

Geachte mevrouw Libanon,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl.
Uw klacht is van juni 2015. Voor zover ik heb kunnen achterhalen is er destijds een andere behandelaar aan u toegewezen. Ik ga er vanuit dat de klacht die u via deze site heeft geplaatst niet meer actueel is. Derhalve sluit ik uw klacht hier.

Mocht u alsnog willen reageren op deze klacht, kunt u dat dan aan ons laten weten? Op https://www.fnv.nl/contact/ staan de mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Ik dank u voor uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HaidyUldine