Klacht: Jeugdzorg speelt voor God.

op 26 december 2012 over Bureau Jeugdzorg in de categorie klachtmelden

Mijn kinderen (21/13/8/7/6) zijn uit huis gehaald (De oudste natuurlijk niet)op basis van theorie, vermoedens, fantasieën, suggesties en informatie van derden die mijn gezin totaal niet kennen en ik hen ook niet. Wij als gezin worden uit elkaar gerukt. En i.p.v. het gezin eenheid te geven rukken ze het uit elkaar en isoleren ze de kinderen van hun God toevertrouwde ouders. Wanneer ze de kinderen in hun macht hebben (via het rechtssysteem) gaan ze nog steeds op dezelfde manier door als hoe ze zijn aangemeld (op basis van theorie en geen praktijk). Ze zijn onbeschoft, brutaal, dreigen, ze zijn verbaal agressief, chanteren, en spelen voor God over het hele gezin. Deze macht hebben ze onder het mom van de wet verkregen en genomen en maken daar flink misbruik van. En de kinderrechters hebben geen idee. Dat hoop ik althans want ik kwam er ook nog bovendien achter dat mijn advocaat (die ons zou moeten vertegenwoordigen) zelf ook veroordeeld is geweest van kinderporno verspreiden. Waar gaat dit naartoe in deze wereld. Ik vraag mij af wie nog meer in dit systeem zit die voor de kinderen helemaal niet opkomen, maar wel de beslissingen maken. Mijn 4 kinderen zitten nu bij een echtpaar die zelf geen kinderen hebben (daar zit dus nog een heel verhaal apart aan vast) m.a.w. ze stelen mijn kinderen die God mij toevertrouwde onder de wet bij mij vandaan. Waar zijn de rechten van mijn kinderen hierin vertegenwoordigd.

Er zou een grootschalig onderzoek moeten gedaan worden (undercover) om deze rotte appels (dieven,geldwolven en leugenaars) uit het systeem eruit gooien. Rechters zouden meer af moeten gaan op meerdere bronnen en niet op 1 bepaalde bron wanneer ze een uitspraak zouden moeten doen. Ik heb al jaren regelmatig bureau "STEK" die videohometraining geeft aan huis en dat is volgens mij het enige juiste werkzame systeem wat ze tot nu toe hebben om een gezin dichter bij elkaar te brengen. Als eenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door cybpy