Klacht: jeugdzorg en de leugens erom heen

op 20 mei 2013 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

gisteren heb ik mw X  jullie en e-mail gestuurd omtrent bureau jeugdzorg zuid-holland en de voogdes Y de voogdes over onze kleindochter Z.ik ben wat dingen vergeten toe te voegen over de manier waarop Y met opa oma en tantes omgaat. Y is niet voor de opas omas tantes of wie dan ook zij gelooft alleen maar criminelen en pathalogische leugenaars. toen wij vorige jaar weer contact met ons kleindochter en nichtje hadden merkten wij al dat moedergewelddadig werd naar de kleine Z. wij hebben meegemaakt op straat in leiden hoe moeders de kleine meisje zo hard beet pakte dat Z in elkaar dook op haar tantes arm om maar van haar moeder maar geen klappen te krijgen. wij hebben dit aan Y gemeld en haar antwoord was gelijk jullie zijn weer bezig met ruzie te maken. wij als opa, oma en tante waren met stomheid geslagen want wij wilden bureau jeugdzorg en de voogdes en haar leidinggevende echt en kans geven maar door dit alles en doordat Y en haar leidinggevende alleen maar zien wat zij willen zien heeft Y besloten dat wij nooit meer ons kleindochter en nichtje mogen zien.het enige wat wij ooit wilden was dat Z eens in de 4 weken gezellig 1weekend bij ons was dat Z ook haar familie uit Australië en Holland leerde kennen. Maar dat heeft Y Z en ook ons letterlijk afgepakt. moeten wij als opa oma en tante ook maar crimineel worden.

wij zijn pas blij als en ander voogdes de zaak op zich gaat nemen en ook naar het kind luistert want op dit moment zien heel veel mensen hoe bureau jeugdzorg omgaat met familieleden. wij zijn pas tevreden als wij ons kleindochter en nichtje weer mogen zien maar dan zonder haar ouders.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw L Eenink- Helbers