Klacht: Jas na stomerij verpest

Elianne 91 op 21 december 2019 over Airforce in de categorie Mode

2 Jassen van airforce naar de stomerij gebracht. 1 jas is helemaal verpest. Er zitten stukken in de jas wat aan elkaar zit geklontert en stukken waar geen vulling meer zit. De stomerij erop aangesproken maar zij zeggen het behandeld te hebben wat op de jas etiket staat. Bedrijf Airforce gebeld. Zij sturen je naar de winkel waar je de jas hebt gekocht. De jas bij if en co in leiden gekocht. Echter bestaat de winkel niet meer. Airforce probeert het meerdere malen af te schuiven via de telefoon. Meerdere malen aangegeven niet blij te zijn met de service die zij geven. Uiteindelijk hebben zij een kortingscode van 20 procent aangeboden, maar dat is op een nieuwe jas rond de 300 euro toch niks! Het zijn jassen van 250 euro per stuk. Dan mag je toch wel een goede kwaliteit en service verwachten. Dit zijn onze eerste jassen van airforce. Het zijn fijne jassen maar niet als ze gewassen moeten worden! En de service die het merk aanbied is ook om verdrietig van te worden.

Nieuwe jas van hetzelfde type.

CLASSIC PARKA
Artikelcode: FRM0364840
€ 249,95

Of een code met hetzelfde geld bedrag zodat er een nieuwe jas van gekocht kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airforce

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airforce nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elianne 91