Klacht: Jarenlange pijn en ten onrechte hoge onkosten bij UMCG tandheelkundige dienst

op 24 september 2016 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Als klient van VNN heb ik me aangemeld om te worden behandeld aan mijn gebit Het was een project van VNN en UMCG,waarbij studentenhet werk deden.Het tanden trekken was een marteling te weinig verdoving en onbekwaam.Ikheb tot 6maanden geleden met een bodsplinter in mijn tandvlees gelopen.Van wege de pijn moest ik bijna elke week terug om de protese te laten corrigeren. en elke week koste het me weer geld.Ik vind het onterecht dat ik nu al die ontereechte kosten moet betalen.het is ook bizar dat het UMCG weigert dat ik nar een goeie ,echte tandarts ga ,ik voel me zo genaaid.Toen mijn tanden werden getrokken door een student,die had me niet voldoende verdoofd, hij heeft een half uur aan mijn kies zitten kloten.Ik heb bijna 8mnd met een botsplinter in mijn tandvlees gelopen.

Ik ben pas tevreden als er wat gedaan word aan de onkosten en dat ik een fatsoenlijk passende pijnloze protese krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Alle klachten die gemeld zijn door la4tv6