Klacht: Jan met de korte achternaam

op 23 oktober 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ben op advertentie van personeel gezocht voor sorteercentrum post NL bij YC gaan solliciteren op vrijdag. zij gaven aan dat ik Maandag al kon beginnen om 5 uur.
Ik blij en Zondag mijn wekker gezet om 4 uur!!! Ik was 10 min voor 5 aanwezig en toen werd mij verteld dat ik niet op de lijst stond, gebeurd wel vaker bij young capital zijden ze en ik kon weer naar huis .
4 uur later (kantoor tijd)krijg ik een bericht of ik vanmiddag wil gaan werken tot vanavond 9 uur. Wat denk je zelf was mijn antwoord regel eerst je zaakjes maar eens goed. Geen antwoord gehad. Dag later of ik weer kan werken ergens, dag later weer.
Maar nooit antwoorden op mijn vragen. Wat een wanorganisatie zeg!!! Ik zeg Nooit mee in zee gaan, totaal geen empatisch vermogen .

Als er afspraken nagekomen gaan worden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van YoungCapital

10 maanden geleden - Hi Zeb, bedankt voor je bericht. Dit klinkt inderdaad als een niet fijne ervaring. Erg balen natuurlijk dat je je wekker zet om 4 uur en vervolgens voor niks je bed uit moet komen. Ook vervelend om te horen dat je geen reactie kreeg op je vragen. We hebben even met je contactpersoon geschakeld om hier opheldering over te vragen en zij gaf aan dat ze nog contact met je gaat opnemen hierover om het goed uit te praten. Hopelijk kan er op deze manier alsnog een fijne samenwerking ontstaan.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 09:56 geantwoord