Klacht: jaaropgave 2017

op 21 februari 2018 over ABP in de categorie Pensioenen

Ik heb meerdere malen gevraagd om een schriftelijke jaaropgave. Die zou mij met de post worden opgestuurd. .Nog steeds niet gekregen en ik heb op 5 maart een afspraak met de belastingconsulent. Jullie bellen lukt ook niet want de wachttijd bedraagt meestal zo’n 20 minuten.

Als ik voor 5 maart een schriftelijke jaaropgave in mijn brievenbus heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

4 maanden geleden - Beste Peter, Ik stuur de jaaropgave graag nogmaals toe per post. Eventueel kan ik 'm ook nog per e-mail versturen. Ik hoor graag of dat wenselijk is. Verder zie ik dat je hierover onlangs nog telefonisch contact hebt gehad. In de notitie lees ik ook dat jouw Jaaropgave 2017 per post verstuurd zou worden. Vervelend dat deze niet aangekomen blijkt te zijn. Sorry voor het ongemak. Heeft je partner haar jaaropgave wél ontvangen? Zo niet, stuur ik die ook mee. Met vriendelijke groet, Sefanja - Webcare Team ABP

Reactie van de melder van de klacht BoJuul2

3 maanden geleden - De jaaropgave van mijn partner hoeft niet. Heeft ze al. Een e-mail hoeft ook niet. Graag mijn jaaropgave via de post. Met vriendeliike groet, Peter van de Laar

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 23 februari 2018 om 14:28 geantwoord

Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de jaaropgave zojuist persoonlijk op de post gedaan.
De komende week moet deze op de deurmat vallen.

Mocht je de jaaropgave volgende week nog niet ontvangen hebben, lijkt er met de post iets niet goed te gaan. Laat ons hier dan graag iets weten.

Sefanja - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door BoJuul2