Klacht: J cole concert 5 oktober

op 05 oktober 2017 over Concertgebouw Ziggo Dome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste ziggo,
Vandaag had ik samen met paar andere meiden golden circkle ticket voor j cole. We komen bij ziggo geen duidelijke rekken en begeleiding welke rij wie staat. Na 10 min komt 1 van jullie mensen boos zeggen dat mensen met tas apart rij moeten. Nou oke kan dat berijpen. Maar wij hadden wel golden circkle dus eenmaal door security stond niemand te vragen of je normale zaal was of circkel. Bleek achteraf dat wij bandjes moesten hebben. Die halen waardoor we tijd verloren om weer goed vooraan d te staan. Vervolgens alle bewakers en ziggo mensen boos. Echt puin jullie organisatie. Zorg geewoon dat er meer rekken zijn met duidelijke rijen en dat je mensen ver vroeg id rij naar de juiste plek stuurt. En normale houding mag ook. Je betaald ke blauw aan jullie services kluisjes/drinken en tickets en vervolgens zo een service typisch nederland.

Meer rekken en duidelijke verdeling van rijen naar type kaartjes. Gewoon organisatie en ik ben ook je vriendin niet op mij te lopen afblaffen daaag

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mlankharst