Klacht: Is vervalsing wat nu mijn relatie koste

op 01 juni 2016 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ik heb in het verleden een account bij Badoo gehad.
Deze heb ik een jaar geleden bij het begin van mijn relatie stop gezer.
Wat heel normaal is.
Met enig regelmaat ontving ik nog steeds een bericht van Badoo dat vrouwen met me willen chatten.
Deze verzoeken heb ik iedere keer verwijderd.
Nu kwam mijn vriendin waar ik zielsveel van hou met het verhaal dat ik nog actief op Badoo zou zijn…dus niet en dat weet ik wel toevallig heel zeker.
Ik ben 50 jaar en ontzettend gelukkig met mijn partner.
Door deze Vremde zaak ben ik mijn partner, mijn geluk samen met haar en alles wat belangrijk in mijn leven is kwijt.
Dit is 28-05-2016 dus 5 dagen geleden gebeurd.
Mijn wereld staat op zijn kop en ik ben radeloos.
Zeker omdat ik op mijn e-mail adres maandag ochtend 30-04-2016 tot mijn grote verbazing een e-mail van Badoo binnen kreeg dat mijn profiel op Badoo verwijdert is.
Niet door mij gedaan want ik heb maandag niets gedaan.
Toen gingen bij mij alle bellen rinkelen en ik vroeg me af of er misschien een nepaccounts onder mijn naam is aangemaakt of dat iemand misschien met gegevens van mij op Badoo bezig was.
Ik ben hier zo ontzettend kapot van en radeloos, machteloos en ziek van dat ik graag hulp in de
Ze kwestie wil.
Ik hou ontzettend van mijn partner en heb niets gedaan.
Heeft hier iemand is fraude gepleegd?
Dat is strafbaar
En hoe kan ik aan informatie bij Badoo komen over aanmelding en nog belangrijker over afmelding. op 30-05-2016 en ip adres van de persoon die aan en afgemeld heeft.
Dit is ontzettend belangrijk voor me want ik wil juridische stappen tegen deze nep persoon ondernemen.
Graag informatie aan het volgende e-mail adres.
Belangrijk!!! Onderstaand e-mail adres is niet het e-mail adres wat op Badoo gebruikt is.
Dit om heel voorzichtig met gegevens om te gaan in deze lastige zaak.
E-mail a.u.b. aan volgend adres sturen
s.strauss@tuv.nl
Dit is het adres van mijn mail bij mijn werkgever TUV Nederland.
Iedere hulp is belangrijk en welkom

Alvast bedankt,
Stefan Strauss

Als dit opgelost is en ik weet welke persoon achter de aanmelding bij Badoo zit en nog belangrijker wie achter de afmelding afgelopen maandag 30-04-2016 zit.
Deze persoon heeft mijn relatie kapot gemaakt en voor heel veel verdriet en onmacht gezorgd.
Ik wil deze persoon middels deze weg opsporen en ter verantwoording roepen voor een misselijkmakende actie en het verwoesten van geluk en toekomst.
Verder wil ik deze persoon rechtmatig laten vervolgen voor deze actie.
Het zit me echt heel erg hoog en ben er behoorlijk ziek maar ook machteloos in deze kwestie.
Dus nogmaals graag hulp...ik kan dit niet alleen !

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan Strauss