Klacht: Inschrijf geld + Medewerkers

op 07 september 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb ooit een opleiding afgerond bij capabel onderwijs groep. Nu wilde ik nog een opleiding gaan volgen bij ze.
Ik heb me ingeschreven en krijg een mail dat ik inschrijfkosten moet betalen. IK STA AL IN HET SYSTEEM. Dus ik heb puur omdat ik nog een keer inschrijfgeld moet betalen de opleiding afgewezen.

Daarna ben ik gebeld door een medewerker of ik nog geïnteresseerd ben in de opleiding. Ik vertelde haar nee dat ben ik niet meer. Daarbij was het opgelost.

Nu krijg ik een brief met dat als ik geen 75euro inschrijf geld betaal dit naar incasso wordt gestuurd.
Ik heb de opleiding geweigerd omdat ik het onzin vind dat ik dat moet betalen, dus ik zit er niet op te wachten om als nog dat geld te betalen.

Nu bel ik naar capabel en krijg ik een Marina Strik aan de telefoon een mevrouw die erg verveld is en je nooit laat uit praten en haar Zin blijft door drammen keer op keer. Die verteld me dat ik ten alle tijden het bedrag moet betalen. Kort om het ja een zooitje daar bij capabel onderwijs, omdat er blijkbaar nier onderling 1 afspraak is gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen 75 euro Meer hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

1 maand geleden - Geachte mevrouw Achahbar, De klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep neemt uw klacht in behandeling. U krijgt via klachten@capabel.nl een ontvangstbevestiging van uw klacht toegestuurd. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Achahbar,

Op 6 oktober 2017 heeft u van de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep een e-mail ontvangen ter afhandeling van uw klacht.

Zie hieronder.

Geachte mevrouw Achahbar,

Op 11 september 2017 heb ik via klacht.nl uw klacht van 7 september 2017 ontvangen. Uw klacht betreft het inschrijfgeld dat bij u in rekening is gebracht n.a.v. uw inschrijving voor de opleiding Tandartsassistent bij Capabel Onderwijs Groep.

De klachtencommissie heeft uw klacht onderzocht en afgehandeld. De conclusie van dit onderzoek vindt u hieronder.

Omdat u ook uw klacht via facebook heeft ingediend bij Capabel Onderwijs Groep, heeft u op 25 september 2017 een reactie op deze klacht via e-mail ontvangen van de heer Schoenmakers van Capabel Onderwijs Groep.

De heer Schoenmakers heeft het volgende gemaild:

\"Beste Selma,

We hebben jouw nieuwe inschrijving inderdaad binnen.
Wij berekenen bij iedere nieuwe inschrijving het inschrijfgeld. U krijgt echter €. 250,- korting bij de facturering van uw nieuwe opleiding omdat U inderdaad eerder een opleiding bij ons heeft afgerond. Normaal verrekenen we dit bedrag met de eerste reguliere termijn, maar als u liever het inschrijfgeld laat vervallen en volgens nog € 175,- extra verrekend wil zien worden met de eerste termijn, dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Helaas kreeg ik u niet te pakken om dit telefonisch te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Pascal Schoenmakers
Capabel Onderwijs Groep\"

U meldt in uw klacht dat u telefonisch heeft gemeld dat u geen interesse meer heeft in de opleiding. En dat het volgens de medewerker van Capabel Onderwijs Groep hiermee was geregeld. Dit is niet het geval. De medewerkers van Capabel Onderwijs Groep wijzen er altijd op, dat annuleringen altijd schriftelijk moet gebeuren conform de algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan bij uw inschrijving.

U staat dus nog steeds ingeschreven. U heeft van het hoofdkantoor van Capabel Onderwijs Groep op 3 oktober 2017 een e-mail ontvangen over uw inschrijving nadat men u twee keer telefonisch heeft proberen te bereiken.

Wat betreft uw klacht over het gedrag van de telefoniste van het hoofdkantoor van Capabel Onderwijs Groep. Capabel Onderwijs Groep geeft geregeld trainingen aan het personeel, ook op het gebied van bejegening. Wij zullen uw opmerkingen meenemen en ons personeel hierop wijzen, zodat het in de toekomst niet meer voorkomt.

Wij verwacht hiermee uw klacht afgehandeld te hebben.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Selma123