Klacht: Inplannen examen engels schrijven en examen engels lezen

op 26 mei 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Geachte Capabel,

Ik heb getracht om Engels schrijven en Engels lezen in te plannen voor de herkansing.Dat was 20 april jl. maar tot op heden ben ik nog niet uitgenodigd voor de centrale examens.Gisteren 23 mei heb ik gebeld naar de afdeling planningen om te kijken of mijn mail binnen is gekomen bij hun en om tegelijk een afspraak in te plannen voor de centrale examens,maar tot mijn verbazing hebben ze aangegeven dat ze de mail 09 mei pas hebben gekregen en ik kon niet zo snel mogelijk ingepland worden volgens jullie collega,omdat andere studenten voorrang krijgen.Ik ben in de veronderstelling dat ik ook een student ben van Capabel dus ik verwacht ook dat ik dezelfde rechten heb zoals de andere studenten het ook hebben.Het is al inmiddels meer dan 3 weken dat ik de herkansing heb aangevraagd en nu is het tijd dat ik met spoed ingepland wordt i.v.m de extraneus die op 29 juni verloopt.Mijn vraag is nu: Wanneer kunnen jullie mij inplannen voor examen Engels schrijven en examen Engels lezen want mijn extraneus verloopt 29 juni 2017. Graag hoor ik zo snel mogelijk een antwoord.

Rabia Sarikaya
studentnummer:312264

Als ik zo snel mogelijk een herkansing datum heb voor de examen engels schrijven en engels lezen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 25 juli 2017 om 16:39 geantwoord

Geachte mevrouw Sarikaya,

Ten eerste. Klacht.nl heeft uw klacht niet doorgezonden naar Capabel Onderwijs Groep. Wel ontvingen wij gisteren een overzicht van klacht.nl met het aantal klachten. Gisteren heb ik dus pas gezien dat u een klacht had ingediend op 24 mei 2017.

Uw klacht betreft het inplannen van uw examens Engels schrijven en lezen voor 29 juni 2017. In de studentenadministratie van Capabel Onderwijs Groep zie ik dat uw examens in juni 2017 zijn gepland en dat inmiddels uw diploma klaar ligt.

Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Gerda van Norden
Klachtencommissie