Klacht: Inloggen mijnfbto

ismhoogenboom op 21 november 2012 over FBTO in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind de wijze van inloggen zeer gebruikersonvriendelijk. Ik heb er al meerdere keren over gebeld/gemaild, maar mijn klacht is niet naar behoren afgehandeld (of er wordt gezegd dat ik het nog nooit gemeld heb). Dit is een mailwisseling van 1 jaar geleden:
Mijn mail: Wat ontzettend vervelend dat ik maximaal 2 pogingen heb om in te loggen op mijn fbto. Nu kan ik het morgen weer proberen…ik wil nu dingen geregeld hebben en niet morgen. Geef desnoods een waarschuwing dat je maximaal 2 pogingen hebt, dit is echt waardeloos!
Antwoord: Om veiligheidsoverwegingen wordt uw account geblokkeerd. Uw geblokkeerde account wordt na 24 uur weer gedeblokkeerd. Wilt u snel opnieuw inloggen dan kunt u zich opnieuw aanmelden voor MijnFBTO. U kunt dan een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord bedenken.
Mijn mail: Beste mevrouw Idsinga, ik begrijp hoe het werkt. Ik wil alleen aangeven dat het een vervelende gang van zaken is en ik me niet voor kan stellen dat er geen simpeler manier is om de veiligheid te waarborgen! Geef dan iig een waarschuwing of zorg ervoor dat de inloggegevens opgevraagd kunnen worden (zoals bij vele andere bedrijven). Het is te zot voor woorden dat ik iedere keer een nieuwe inlognaam moet bedenken…Ik weet op een gegeven moment niet meer welke inlognaam ik had…
Antwoord: Wij hebben uw bericht ontvangen. Wij streven ernaar u voor donderdag 5 januari 2012 09:15 uur te antwoorden.

Sindsdien geen reactie meer ontvangen…
Het gaat over het waarborgen van mijn veiligheid! Ik moet mijn inlognaam en wachtwoord in mijn agenda zetten (volgens de telefonische klantenservice)…hoe veilig is dat? Of ik moet iedere keer een nieuwe inlognaam verzinnen: jklaassen, j.klaassen., klaassen.j, janklaassen…

Nog een aanvullende klacht: ik heb dit keer ca 30 minuten in de wacht gestaan…

Gewenste Oplossing:

In kunnen loggen met een emailadres of een vaste inlogcode die niet iedere keer gewijzigd moét worden, maar wel opgevraagd middels een emailadres.

Bericht van FBTO

11 jaren geleden - Beste mevrouw Hoogenboom, Wat jammer om te horen dat u problemen heeft met inloggen bij mijnFBTO. Als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten, kunt u dit via onze website opnieuw aanvragen. Bent u beide vergeten, dan moet u een nieuw account aan maken. We hebben u telefonisch proberen te benaderen om toelichting te geven. Aankomende maandag proberen we het nog eens. FBTO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 28 november 2012 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uitleg werking gebruikersnaam en wachtwoord voor mijnFBTO gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door