Klacht: inloggen lukt steeds niet. Men is er mee bezig. Loffelijk maar het duurt wel erg lang.

op 26 oktober 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het inloggen met DIGID lukt steeds niet.

Gewenste Oplossing:

zodra het wel lukt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 27 oktober 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Wisgerhof,

Ik begrijp je klacht, want je wenst graag gebruik te maken van MijnABP. Helaas kan ik deze klacht niet oplossen. Wel kan ik een uitleg geven en je op andere manieren helpen.

MijnABP is een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas nog niet in alle gevallen en het is ook de vraag of dit gaat lukken. Natuurlijk blijven we werken aan MijnABP, maar we kunnen hier geen toezeggingen over doen.
Is er bepaalde informatie waarnaar je op zoek bent? Of kan ik je mogelijk ergens anders mee helpen? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door gjwisgerhof