Klacht: inlog problemen

op 29 april 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Inloggen bij ABP lukt niet. ik krijg al 2 maanden een melding dat er een storing is.

Als ik kan inloggen!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 02 mei 2016 om 11:13 geantwoord

Beste Arie,
Erg vervelend dat je niet kunt inloggen in MijnABP. Namens ABP wil ik excuses voor het ongemak aanbieden.
Ik heb melding van de blokkade gemaakt bij de betreffende afdeling. Vooralsnog kan ik geen duidelijk antwoord geven op de vraag wanneer je wel kunt inloggen. Ik houd je op de hoogte van de stand van zaken.
Heb ik je zo voldoende informatie gegeven?
Judith - webcare team ABP

Heeft op 04 mei 2016 om 18:03 geantwoord

Het inlogprobleem via Digd is NIET opgelost!!!
Graag nu een OPLOSSING!!! Er is mij telefonisch belooft, ter overbrugging, een papieren overzicht per post te krijgen maar helaas is dat ook nog niet gebeurt!!! Bijzonder vervelend!!!

Bericht van ABP

1 jaar geleden - Beste Arie, ABP is niet verplicht je toegang te geven tot MijnABP. MijnABP is namelijk een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas nog niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer. Wat is je beloofd over het toesturen van een overzicht? Kun je aangeven welk overzicht? Ik zie dat mijn collega, na een telefonisch gesprek in maart, je wel de jaaropgave per e-mail heeft toegestuurd. Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Arie Outjes