Klacht: Inhumaane beslissingen gezinsvoogd

op 05 september 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Opa terminaal word t recht afgenomen de kleinkinderen samen met hun moeder te zien.. Vader van kinderen doet alles om mij als moeder buiten spel te zetten.. Gezinsvoogd heeft een enorme plaat voor haar dikke kop en doet alles wat hij zegt.. Vader beslist, gezinsvoogd geeft aan mij door en ik voer uit! Wekelijks wisselende afspraken en omgang.. En als ik er tegen in ga.. Omdat ik niet meer t hondje van mijn ex wil zijn… Ach daar heeft de gezinsvoogd geen zin in dan zie ik ze maar helemaal niet.. Als ik niet doe wat mijn ex wil.. Dan houdt t op… Terwijl ik nog steeds bedreigd word door m met de dood.. Ik doe aangifte? Ja dan denkt de gezinsvoogd hier heb ik geen zin in dan komen de kinderen maar niet bij hun moeder.. Ik doe geen aangifte dan zegt ze.. Ja dan moet je dat wel ergens melden he als je bedreigd word beetje dom van je..
Maar goed dat is drama van afgelopen anderhalf jaar! T gaat er nu om dat hun opa op sterven ligt en de vader van zijn kleinkinderen bang is dat ik de kinderen te vaak zie ( lees op dit moment anderhalf uur in de week) en bang is dat ik teveel moeder kan zijn.. (Lees nogmaals anderhalf uur in de week) dat is hem veel te veel.. En al helemaal bij opa.. Nu brengt opa de laatste dagen van zijn leven huilend door omdat hij zijn kleinkinderen nooit meer met hun moeder kan zien!
Inhumaan dit.. Ik vraag me echt af.. Kijkt zon gezinsvoogd zich zelf nog aan als ze voor de spiegel staat? En wat denkt ze dan… Goh meid dat heb je weer goed gedaan vandaag! Goede beslissing heb ik weer genomen… Is ze dan ook trots op haar zelf als gezinsvoogd?
Als de opa van haar kinderen komt te overlijden… Zou ze dan de zelfde goede beslissingen nemen?? Gezinsvoogden hebben geen ziel en geen hart! Je bent of mens, robot of gezinsvoogd… Samen gaat niet.. Je bent ook geen koe en paard tegelijk. Gezinsvoogden zijn leeg van binnen een leeg omhulsel zonder gevoel geprogrammeerd om elke keer de zelfde ellende voort te brengen in de wereld.. Geen mens zal deze beslissingen maken… Alleen gezinsvoogden kunnen dat..

Als iemand de wereld uit zijn enorme lijden (gezinsvoogden) verlost! Wat zal dat een heerlijke wereld zijn..

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindymaat