Klacht: Inhoud uit potje geploft

op 05 september 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb vanmiddag een potje bruine bonen opgewarmd voor m’n zoontje, nadat het uit de magnetron kwam wou ik een lepeltje erin stoppen om het goed door te roeren, en het plofte eruit, alles in m’n gezicht, me gezicht in flink verbrand geraakt helaas, ik ga het persoonlijk nooit meer in de magnetron opwarmen maar vind het wel belangrijk dat dit probleem bekend word! Heb net nog een reactie gelezen die precies hetzelfde heeft mee gemaakt, het gebeurt dus wel vaker. Graag zou ik ook een foto willen door mailen zodat jullie het resultaat van dit ongeluk kunnen zien!

Ik hoef er geen vergoeding voor, maar vind het wel belangrijk dat het gelezen word,er misschien wat aan gedaan kan worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2016 om 21:46 geantwoord

Dat staat niet zo aangegeven op het potje zelf, en nergens anders te vinden, misschien een idee om het zo op het potje te vermelden? Ik heb nog meer klachten hier over gelezen, het is gewoon levensgevaarlijk, stel je voor dat me zoontje bij me in de buurt was en in zijn gezicht was geploft!? Beetje onduidelijk dus

Bericht van Nutricia

4 maanden geleden - Zojuist met mevrouw gesproken en een passende oplossing gevonden.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 06 september 2016 om 14:12 geantwoord

Zojuist mevrouw telefonisch gesproken. Nogmaals toegelicht dat de juiste bereidingswijze erg belangrijk is, deze staat beschreven op de verpakking. Uiteraard ter compensatie mevrouw vervangende producten aangeboden. De klacht is naar tevredenheid opgelost. Wij hopen dat mevrouw zich snel weer beter voelt. En de vervangende producten in goede orde ontvangt.

Robiènne -Nutricia voor jou

Reactie van de melder van de klacht Moeder van Daan

4 maanden geleden - Ik wil toch nog even melden dat hiervoor op alle potjes heeft gestaan dat het wel in het potje in de magnetron kon, en jullie hebben sinds kort pas alle etiketten veranderd waar het niet meer op staat, en je gaat niet bij elk potje lezen hoe je het opwarmen moet, terwijl het al die tijd goed ging. Het staat namelijk ook nog op internet dat het met potje enal in de magnetron moet, ik heb er een foto van gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door Moeder van Daan