Klacht: ingeslikte batterij

op 02 juli 2012 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

24-06-2012 had ik rond omstreek 18.15 uur contact opgenomen met de ambulancedienst,nadat mijn dochtertje van bijna 8 maand een knoopbatterij in had geslikt,ik was zelf overstuur doordat mijn dochtertje steeds rooier aanliep haar lipjes werden al blauw en ze had moeite met slikken huilde en spuugde veel!ik zei er moet nu een ambulance komen en legde het verhaal uit waarop de telefoniste andwoorde:ze is rood dat is goed en ze ademt nog goed dus dat is ook goed zolang ze dat doet kan het geen kwaad en poept ze hem vanzelf wel weer uit!waarop ik andwoord,dit kan niet er moet nu een ambulance komen we praten hier over een baby,waarop zei andwoord,neem contact op met de doktersdienst wellicht moet je daar ff langs komen!ik zeg waar is dan een ambulance voor maar goed ik ga ophangen en rijd nu naar de doktersdienst groningen (ong 12 km verderop)wij in de auto gestapt met een snelheid van 180 over de snelweg,1keer onderweg gestopt omdat ik bang was dat ze stikte ze spuugde wel veel!uiteindelijk bij de doktersdienst aangekomen daar ff wachten toen begon ze weer te kokhalzen toen is de telefoonniste naar de arts gelopen die uiteindelijk kwam en zei oh ze is nog zo klein ik bel nu een ambulance of u moet zelf heen rijden na het ziekenhuis dan ben u sneller,ong 2 min verderop!dus dat hebben we gedaan na de spoedeisende hulp die heeft uiteindelijk een foto gemaakt en zagen we dat de batterij in de slokdarm zat dus die zelfde avond inmiddels 2 uur later is die er met een operatie uit gekomen,de dokter zegt dat wij zelf heel goed gehandeld hebben doordat we zelf heel snel na ziekenhuis zijn gekomen,want hadden we langer gewacht was de hele slokdarm weg geteerd!of erger en de dokter snapt niet waarom er geen ambulance is geariveerd!

dat er in het vervolg een betere regeling komt,en dat ze om zo iets wel gelijk een ambulance sturen!

Alle klachten die gemeld zijn door marjonbos85