Klacht: informatie niet betrouwbaar en misleidend.

op 31 januari 2014 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

In december heb ik een combimagnetron gekocht van het type bauknecht EMCHE 8138PT service 858955501722
De beschreven functies uit de gebruiksaanwijzing en de product data waren voor mij doorslaggevend voor de aankoop.
De magnetron blijkt echter niet over de functies (auto-melt, auto-soft en jet-defrost)te beschikken zoals deze zijn omschreven op de site van Bauknecht en/of Whirlpool.
Ik heb dit gemeld bij de service van Bauknecht. Een servicemonteur constateerde mijn klacht, maar kon na diverse keren ruggespraak gehad te hebben met zijn collega’s het probleem niet oplossen.
Intern zou naar een oplossing gezocht worden. Na diverse contacten met de monteur en de serviceafdeling, werd me medegedeeld dat mijn klacht niet verholpen kon worden. Hiermee was de klacht voor Bauknecht afgehandeld.
U begrijpt dat dit een misleidende reclame is (lees verkoop). Bauknecht houdt informatie achter en geeft informatie die niet geheel klopt. De Wet Oneerlijke Handelspraktijk is hier heel duidelijk in. Ik hoop dat Bauknecht als A-merk de klacht serieus opneemt en oplost.

software aanpassen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janssen Paul