Klacht: ineens een abbonement

op 02 september 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

vorige maand ben ik telefonisch accoord gegaan met een eenmalig indruductie product van eden health products. Ik heb toen gelijk een e-mail gestuurd en aangegeven dat ik geen abbonement wil op het product. toch kreeg ik na 2 weken het product binnen en werd er 40.80 van mijn rekening gehaald. ik was het daar niet mee eens, heb het product terug gestuurd en mijn geld terug geboekt. ik wilde erachter komen of er misschien een vergissing was gemaakt maar eden health product is zowel telefonisch als via de mail niet te bereiken. nu krijg ik ineens een brief van mkbusiness dat ik ht geld moet betalen en dat het anders verhoogd word. ik ben het daar niet eens!!

Het zogenaamde abbonement word stopgezet en ik betaal niets.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door mariskakool