Klacht: Inchecken geweigerd.

op 18 augustus 2017 over Flybe in de categorie Vliegmaatschappij

Bij het inchecken voor mijn vlucht op 18 augustus vluchtnummer BE1276 werd ik geweigerd omdat de boeking mijn initialen vermeld en niet mijn volledige naam. De boeking à € 172,- totaal, werd ongeldig verklaart en ik werd voor de keuze gesteld om een nieuwe ticket à € 340,- totaal te kopen.
Mijn commentaar:
“Hoe kunnen jullie wel een boeking maken/accepteren met mijn initialen en mij bij het inchecken weigeren vanwege het gebruik van mijn initialen???”
Niemand die daar een zinnig antwoord op kon geven. Geen directie aanwezig, geen leidinggevende alleen een website waar ik naar werd doorverwezen. Deze web-site is zwaar gemankeerd en zie maar eens om afdoende te communiceren met die web-site. Schier onmogelijk!!
Dat is niet alleen een grof schandaal maar ook pure diefstal.

De reden van mijn reis was een bruiloft. Die heb ik gemist en dat komt niet meer terug.
Graag zie ik dat FLYBE een duidelijke straf opgelegd krijgt van een ter zake doende luchtvaart autoriteit. IATA?
Zodat anderen een dergelijke manier vandoen bespaart blijft.
Daarnaast een terugstorting van de door mij geleden schade à € 200,- (inclusief openbaar vervoer) met 100% boete.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flybe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door G. J. Slot.