Klacht: incassorekening van Slimfruit

op 03 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

In juli proefpakketje Slimfruit ontvangen en 7,50 betaald. In aug. werd er bij de buren een pakketje afgeleverd van slimfruit, maar dat had ik niet besteld.
Heb DHL gebeld om het weer op te halen, maar zij weigerden dat. Slimfruit gebeld, maar zij nemen niet op. Reageren niet op mijn mail. Als reactie op de mail kreeg ik een bestelling aan mijn broek. Daar op heb ik weer gemaild en weer een bestelling!!!! ( zijn niet geleverd). Heb nog steeds een pakketje liggen die mijn buren in ontvangst hadden genomen. Het pakketje ligt klaar om opgehaald te worden na weer gebeld te hebben met DHL. Zij zouden het regelen maar er gebeurt niets. Ik dacht dat het geregeld was na mijn mails aan Slimfruit, krijg ik gisteren 2 mails van een incassobureau dat ik binnen 10 dagen 2x slimfruit moet betalen. Dat ben ik niet van plan, maar wat is mijn recht. Ik heb alles bewaard. Ik heb ook mijn rekening geblokkeerd zodat ze er geen geld van kunnen afhalen. Ik heb ze trouwens maar 1 keer gemachtigd om 7,50 van de rekening af te halen en dat was van het ptoefpakketje.

Dat ze stoppen met het verhaal dat je aan een contract vastzit, want er was geen contract alleen maar een proefpakketje.
Ik heb een met de hand geschreven brief gestuurd, ook daar hebben ze niet op gereageerd. Een kopie heb ik daarvan op mijn telefoontje staan plus datum.
Ik wil geen incasso meer krijgen. Het moet gewoon ophouden. Mijn rekening blijft geblokkeerd voor hun pogingen er geld af te halen. De laatste keer was 26 aug. (niet gelukt)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slimfruit