Klacht: incassokosten + administratiekosten berekenen, terwijl de kosten kwijtgescholden waren

op 19 april 2017 over CNV in de categorie Vakbonden

op 6 oktober 2016 heb ik een brief gekregen dat na een interne controle bleek dat ik de maandelijke bijdrage van oktober en november 2015 niet had betaald. Vervolgens heb ik contact gelegd met de klantenservice. Zij gaven aan dat het bedrag niet meer betaald hoefde te worden omdat ze fout zaten. Vervolgens is het april 2017 en heb ik een brief van LAVG op de mat liggen. Er komen €10,00 administratiekosten bovenop + incassokosten. Dit keer gebeld met LAVG en gingen het uitzoeken. Wat blijkt er is geen contact aangelegd door de desbetreffende medewerker van het CNV. Dus ik moet betalen, binnen 2 werkdagen! Ik ga op zoek naar mijn telefoongeschiedenis en zal bewijzen dat ik wel degelijk gebeld heb. Ik zal CNV dan ook nooit aan iemand aanbevelen.

zodra de incassokosten kwijtgescholden zijn. Als ik de premie nog moet betalen, zij het zo. maar voor de incassokosten die ik zou moeten betalen pas ik voor omdat ik niks aan correspondentie heb mogen ontvangen na 6 oktober.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CNV over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CNV in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CNV

Heeft op 19 april 2017 om 15:11 geantwoord

Graag informeren we met welke telefoonnummer dhr van der linden ons heeft gebeld zodat we voor u kunnen nagaan wat er besproken is geweest. Mocht er een fout zijn bij ons, dan lossen we dit graag op voor u, maar zo te zien in het systeem is daar geen contact plaats gevonden.

Heeft op 19 april 2017 om 16:55 geantwoord

Nog niet, ik heb 2 telefoonnummers: 0627125668 en 0621152169 (1 van beide is gebruikt)

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy10