Klacht: incasso ontvangen van stichting Derdengelde n incassoservice

op 07 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Proefpakketje besteld. Verzendkosten betaald. Binnen 14 een mail geschreven dat ik de machtiging wil opheffen, geen bevestiging gekregen. Gebeld binnen 14 dagen, toen wel iemand aan de telefoon gekregen die mij uit het systeem zou halen. €80 en €68 van mijn rekening gehaald. Ik heb beide bedragen gestorneerd. Nu een incasso bericht ontvangen voor €78 ( = €68 + €10 administratiekosten.
Ik heb na het proefpakketje geen pakketje meer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer die incasso van €78 verdwijnt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wrmkoper@xs4all.nl