Klacht: incasso bank rekening

op 26 mei 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, In goede orde ontvingen wij u klacht. Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd. Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik, MKBusiness

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door kingzschuschen