Klacht: Incasso!

op 05 mei 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestel je een proefpakket zeer slecht capsulle stuur ik het netjes op binnen 7 dagen betaal ik nog 6,95 daarna na weken ontvang ik een mail met incasso bel ik naar slimfruit word er gezegd is geregld mevrouw ontvangje daarna weer een incasso mail! Ik hoop dat jullie het oplossen wat een slechte service hebben jullie zelfs jullie medewerkers hebben geen antwoord op mijn vraag? Ik vind dit echt belachellijk ik wacht nog 1 week en hoop dat het is opgelost anders schakel ik gewoon mijn advocaat in en dan gaan we voorde rechter staan met slimfruit. Ben al de hele week aan de lijn met jullie niks word netjes opgelost ik heb het bewijs retour briefje nog van tnt. En dat is mijn bewijs

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demet